Pages

Saturday, February 06, 2010

saya tak kesah, sebab bukan sehari dua saya lahir di dunia ni =)

sonok eh tgk avatar 3d? tapi klo org nk belanje aku pun, aku x nk tgk. sebab pe? sebab aku mmg simply x leh tgk. hahahahha

well, kerana aku memiliki penglihatan yg unik, jadi spek 3d itu tidak memberi makna apa2. bbelang gak gamba tu nnti.

hurm....

banyak org igt isu mate aku ni sensitif. tapi korang, aku x kesah lgsg sebenanye. hahahaha. kekadang rase bersalah bile org rase bersalah kat aku.

mari berbicara.

squint eyes ataupun dikenali dgn juling, disebut sebagai strabismus. name lain nye adalah ambylopia. bende ni selalu terjadi bile salah satu mata terhalang dari melihat untuk jangka masa yg lame. aku teringat mak aku penah ckp, time aku dalam incubator, salah satu eye patch aku jatuh, then lagi seblah mate x tahan tgk lampu, so die mengiring ke tepi.

banyak org kate ni involve mata. tapi, pembetulan di sini. bende ni x berkait ngan mate langsung!. hahaha. actually, certain muscle menegang dan mengendur. dalam kes aku, muscle antara mata menegang, muscle di tepi mata mengendur.

hurm. parents aku ade suh pegi surgery. well, harge die rm 5000++. aku igt mahal la sgt sampai belas2 ribu. aku tanye doktor tu pun, die ckp ni minor surgery je. kadar peratusan surgery yg success : 98%

hurm...

nk ke x nk?

keputusan aku. nnti dulu lah. hehe. belajar pun x habis lagi ni. ade duit lebih, baik kasi aku. hahahahaha

banyak org melihat ni sebagai satu kekurangan. tapi, aku x rase gitu. nape? sebab org senang kenal aku. lagi satu, aku usha org, org tu x kan sedar aku tgh usha die. aku teringat mase SPM dulu. paper sejarah kut. dengan selambe badak aku tgk kertas org seblah. gile stealth kan? tapi jgn risau, aku tetap dapat D utk sejarah aku. hahahahha

ni da masuk aku mengarut sikit. aku pikir, aku akan buat surgery ni. tapi bile dah ade calon isteri. buat sebagai hadiah. ok x? (sile gelak dgn puas)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

ni pulak dari sudut hati aku. dgn keadaan aku mcm ni, aku akan tau, yg org nk kenal ngan aku bukan dari segi rupe, tapi perangai. gua luar je ganas, dalam taman der! hahahaha

bottomline is, aku x kesah memane pun. the choices are mine. the chances are, aku akan buat surgery tu. ntah bile, tu kite xtau. hehehe. 

p/s kepada seseorang : ko xyah risau la member ko kutuk aku. walaupun ayat die agak kasar, tapi die bkn nye dapat pape pun. yg penting, org da tau la perangai die mcm mane skang. hensem pun x gune bai, kalo mulut xde lesen. hahaha

tgk kucing ni, xde nye die kesah pape pun. berguling gelantang je keje. =)


7yang hensem juga cantik:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails