Pages

Saturday, March 27, 2010

Definisi Baru Bola Jaring

Ni entri yang sangat overdue. Aku memang malas lately ni, nak kata sibuk, tak gak. Tapi, kesian tengok restoran ni berhabuk sangat. Walaupun takda pelanggan komplen, tapi takpalah, ni hidangan baru buat santapan semua.

Tatkala ramai bersorak sorai melihat Festival Belon Panas kat Putrajaya, aku terpaksa bermain bola jaring buat pertama kali dalam hidup. Kene tarik wakilkan Finance. Pada mulanya.......

Malas nya nak cerita! Tengok gambar sudah. Hahahaha =D

Training kat pantai. Line buat guna tepung gandum je.

Antara klasmet pompuan yang tak dapat masuk tapi sanggup ajar kiterang yang jahil lagi tangan bangku nih. Terima kasih korang!



WD paling tak membantu..

Kejor yop jangan tak kejor!

GS ni dapat skor sebab seluar pendek dia membuatkan orang pening. haha

Sebelum match semi final, di mana time tu dah macam rugbi dah kiterang main. Silap haribulan bertumbuk tengah2 court. Chilling la brader~


Ni couch kiterang. Tension aku asek kene sound. Tau la ko ajar free. Haha

Time ni lutut aku dah rabak. Tapi masih larat bergambar. Ah! Kate menang gaya!

Si Peter lahanat ni tengah2 penat sempat lagi mengayat awek Diploma. Weh balik la chilake! hahaha

Bukti pertama kecederaan

Bukti kedua kecederaan

Kiterang dapat la lepas sampai semi. Tak menang ape2 hadiah. Aku menang lutut koyak satu. Haha.

Setelah bermain, memang perlu diberikan definisi baru untuk sukan ni. 

Bola Jaring : Sukan yang menerapkan unsur unsur bola keranjang, bola baling, futsal, rugbi, wushu, judo, taekwando dan juga wrestling...=P

10yang hensem juga cantik:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails