Monday, April 19, 2010

Notis Penutupan Sementara


Aih. Seronok aku melayan hari hari yang berlalu dalam restoran rojak ni. Tapi sedar tak sedar, dah pun tiba masa aku nak kene menelaah. Tak pa lah. Dah cukup rehat. Dah sampai hajat. 

Mudah mudahan, otak aku tak melekat merewang rewang terpikir kat Acer Ferrari

Jadi, penutupan sementara restoran ini akan bermula esok. Harap maklum.

Oh ya, doa kan tukang pemakan rojak ini dipermudahkan segala nya. =)

Nota Kaki : terasa banyak pulak rama rama dalam perut. Agak agak sembur deodorant diorang lari tak?

12yang hensem juga cantik:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails