Pages

Saturday, January 01, 2011

Respon

Tap! Aku post status. Itu je lah aku selalu buat lepas maghrib. Biase lah, hidup sorang sorang ni, perlu perhatian lebih. Nisbah status adalah 3 atau 4 status dalam satu hari. Kalau tak post sehari suntuk tu, menggeletar tangan macam orang tak cukup gula.

Kali ni aku post status berkait dengan video hot di pasaran terbitan Azwan Ismail yang terkenal dengan caption : "Saya Gay, Saya Ok"

Aku tulis la status aku macam ni :  "saya tak gay, saya single, saya tak hensem, saya ok"

"wei, try la buat video gak. ade berani?" adalah respon yang aku dapat.

Laju aku terus pakai jaket. Siap sedia depan laptop. Mandi? Nantilah.

Maka terhasil lah video yang mana aku tak tengok pun, sebab tak sampai hati nak tengok muka sendiri. Malu dowh. Nak tengok cermin pun malas time nak pergi kerja, ini kan pulak video ade muke sendiri. Bajet gileeeeeee!

Aku letak di Youtube. Aku post di blog. Dan aku ping di facebook. Biar mane yang mencabar tadi, kecut balik segala benda yang boleh dikecut.

Dan aku biar kan begitu sahaja.

--------------------

Naik sampai tengah malam, lepas puas aku tenung gambar Heliza sambil peluk bantal dan bukak lagu Oh Bunga - Thomas Arya, aku saje bukak balik Youtube.

Dah ade 200+ view. Dan beberape comment.

Selepas seminggu aku post : 

4692 view. Dan banyak comments. Sumpah, aku tak expect langsung boleh jadi begini. 

Macam macam aku tengok orang tulis. Ade yang gelak. Ade yang sokong. Ade yang thumbs up. Dan ade jugak yang menegur. Aku baca sambil gelak. Sampai ke satu comment, aku terus diam. 


(Erry Putra)

Aku terus pergi cermin. Lama aku kat situ tengok diri sendiri. Aku jeling dari kanan. Aku jeling dari kiri. Aku masih lagi senyap. Aku hela nafas yang panjang......










Apasal aku tak perasan dari dulu lagi ha?

26yang hensem juga cantik:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails