Tuesday, June 22, 2010

Peluang Untuk Korang Mengutuk Dengan Lebih Puas

"camane kerja Sembonia?"


"weh mana laa kau dapat cari Babi ni?"


"awat takda dah gambar rojak weh?"

Soalan ini ditanya oleh orang orang yang tak dijangka. Ada melalui telefon. Ada yang depan depan. Yang pasti, kebanyakan adalah bukan blogger.

Terima kasih ah baca blog aku. Ikhlas aku cakap.

Selalu blog aku di ping menggunakan Networked Blog. Dan ada butang 'like' kat bawah. Dan selalunya, comment comment silent reader atau non-blogger reader ni, di page facebook aku.

Tak pun dekat Lanang tu aku rasa rancak diskusi. Mesti korang tiap tiap malam buka blog aku kan? Pastu senyum senyum depan laptop. Lepas tu siap cakap "Chain ni hansem la.." Oh terima kasih tau.

So, ni aku sediakan kotak comment facebook khas untuk korang yang non-blogger nak kutuk kutuk. Takpa, aku tak marah. Yang blogger pun di alu alukan juga.

Haa apa lagi. Cepat gerakkan mouse dan keyboard anda. Aku tahu, si Tawek jejaka hensem dari pantai timur tu mesti tak sabar nak cuba. Ijal pun sama, daripada stalk aku senyap senyap, kau luahkan je lah isi hati kau. Heliza tak marah aku punya. Ejad kereta biru, kalau kau nak cari sajak jiwang kat sini, sori lah. Cari kat page Cdiq orait?

Nun yang berada di Singapore nun, tak kan usha senyap senyap je. Hehe.

Kepada yang lain yang sewaktu dengan silent silent reader ni, sila lah. Yang blogger reader, contoh macam Farwalis, sekali sekala leh juga kau comment guna FB kau. Asik nampak gambar badak je. Hahaha.

Otak Ketat, aku tak tau kau ada fb ke tak. Tapi, pepehal, satu je aku nak pesan. Jangan teruja pasal buah salak.  Orait?

Jadi, mulakan pengutukan anda. Kutuk lah sepuas hati. Aku tak kesah. Sebab orang yang teraniaya ni, makbul doa dia. Aku nak doa, supaya Heliza terbuka hati kat aku lepas ni.

Izinkan aku mengundur diri. Nak siap siap amik wudhu.



p/s : terima kasih dekat jejaka hansem dari Wellington, untuk tutorial. =)
p/s/s : Queen! bila mau ada entri baru?

6yang hensem juga cantik:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails