Pages

Thursday, September 16, 2010

Illuminati

Kecoh sungguh lately dengan Illuminati, Freemason, Secret Society dan segala apa teori konspirasi. Pendirian aku, aku percaya benda ini ada. Tak mustahil. Allah tu Maha Kuasa. Kun fayakun. Kalau Dia ingin benda ni wujud, maka memang wujud.

Aku malas nak komen. Sebab nanti comment bawah ni jadi tempat perang. Bagi aku, bukan Illuminati yang datang dulu dan duduk nombor 1 dalam hidup aku. Ada lagi yang lebih penting. But i fancy reading those materials yang tulis pasal Illuminati. Somehow it seems rather amusing.

Terbaru, Noh Hujan pun Illuminati. Aku senyum. Aku tekan link. Dan terpampang lah content nya.

Kiraan tepuk kepala aku pun boleh tahan banyak. Aku mula scroll down ke bawah, nak tengok komen komen. Ingat nak komen sikit juga lah barang sepatah dua kata.

Dan aku ternampak sesuatu benda.


Sedar tak sedar, dah 10 minit aku duk belek belek gambar kat gallery tu.




Aku.....aku rasa aku dah di brainwash tanpa sedar oleh Heliza. Lagi bahaya dia dari Freemason. Kussss semangat.

0yang hensem juga cantik:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails